пятница, 20 марта 2020 г.


Математика 20.03
Тема. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складені задачі, розв'язання яких вимагає знаходження дробу від числа (№№ 814—822).
Мета. Закріплювати вміння учнів виконувати усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа; удосконалювати вміння розв'язувати складені задачі, розв'язання яких вимагає знаходження дробу від числа.
Зміст уроку
2. Усні обчислення.
б) Обчислити зручним способом
8 ∙ 7 ∙ 5           2 ∙ 4 ∙ 25 ∙ 5
15 ∙ 7 ∙ 4         5 ∙ 9 ∙ 2 ∙ 6
в)* У пекарні на приготування пасок витратили 36 кг сиру, що становить 2/3 всього сиру, що був у пекарні. Скільки всього кілограмів сиру було в пекарні спочатку?
https://subject.com.ua/lesson/mathematics/4klas_3/4klas_3.files/image366.jpg
г) Вправа № 814.
3. Завдання для опитування
№ 1
1) На поливання огірків витратили 80 л води, що становило п'яту частину води, яка була спочатку в бочці. Потім витратили ще 150 л води на поливання помідорів. Скільки літрів води залишилося в бочці? (170 л.)
2) 21 м 42 см : 9
№ 2
1) У магазині було 420 кг круп. Першого дня продали 1/7 , а другого  1/3 усіх круп. Скільки кілограмів круп залишилося в магазині?
2) 16 м 66 см : 7
II. Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення (за таблицею).
Щоб обчислити вираз 3200 ∙ 20. числа подамо у вигляді двох добутків, у кожному з яких один із множників — розрядне число (3200 = 32 ∙ 100; 20 = 2 ∙ 10).
Використаємо переставний і сполучний закони дії множення:
(32 ∙ 2) ∙ (100 ∙ 10) = 64 ∙ 1000 = 64000.
( За потреби повторити закони множення)
2. Первинне закріплення (за вправою № 815). усно
3. Виконання завдання № 816.Письмово
ІІІ. Розвиток математичних знань.
1. Робота над задачами.
а) Задача № 817. письмово
Діти, нагадую, що знаходимо ЧАСИНУ від числа – ділимо на знаменник, множимо на чисельник!!!
б) Задача № 818.
в) Задача № 820.

План
1) Скільки всього ящиків помідорів зібрала господарка?
2) Скільки кілограмів помідорів в одному ящику?
а) Виконання завдання № 819.
 Звертає увагу на виконання перевірки обчислень оберненими діями до даних.
— Якою дією перевіримо обчислення першого виразу? (Множенням.) Другого виразу? (Діленням.) Третього? (Додаванням.) Четвертого? (Множенням.)
(Результати обчислень: 4112; 185270; 1720; 2 м 38 см.)
б) Виконання дій з іменованими числами.
10 ц 8 кг - 1 ц 05 кг : 3 = 1008 кг - 35 кг = 973 кг = 9 ц 73 кг;
(3 т - 8 ц) ∙ 2 = (30 ц - 8 ц) ∙ 2 = 22 ц ∙ 2 = 44 ц.
IV. Підсумок уроку

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 П"ЯТНИЦЯ 10.05.2024 Мистецтво Музичні інструменти Африки. Симфонія. " Чунга-Чанга" Ламелофони — муз.інструменти з довгою тон...