четверг, 14 мая 2020 г.

Завдання на 15.05
Математика. № 1029, 1030 УСНО
Виконайте тестові завдання за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd2tvXJFI0BdOMG8NcH8pkk-TpXPtBjhq5RJ9YzoOHMB22yvQ/viewform

Я у світі.
Великі відкриття і винаходи українців

  Погляньте навколо. Нас оточують речі, якими ми повсякчас користуємось, до яких ми з вами звикли, без яких не уявляємо свого життя і навіть не замислюємося звідкіля вони взялися, хто їх придумав і як вони змінили наше життя. 

— Люди винайшли різні речі, щоб змінити життя на краще. Серед них є чимало й українців. Сьогодні ми поговоримо про внесок українців у розвиток світової науки.

За тисячолітню історію свого розвитку людство пройшло довгий шлях від перших примітивних знарядь праці, опанування вогню та металів, створення колеса та плуга до винайдення машин і механізмів, підкорення електричного струму, інформаційного та космічного простору. Відкриття та винаходи, здійснені завдяки допитливості, розуму та наполегливості науковців, перетворили людину на справжнього господаря планети.

— Кого називають винахідником? 

— Чому люди прагнуть винаходити щось нове?

— Кого з українських винахідників ви знаєте?

— Який заклад називається музеєм? Які музеї ви знаєте?

— В яких музеях тобі довелося побувати? Чим вони цікаві?
— Яке значення музеїв для окремо взятої людини й усього людства загалом?


среда, 13 мая 2020 г.

Завдання на 14.05
Українська мова.
Дітки, сьогодні ми пишемо перевірну роботу з мови.
В зошиті запишіть сьогоднішню дату.
Кожне завдання нумеруєте. Завдання, які вимагають варіанти відповіді - нумеруєте і пишете букву( наприклад: 2 а, 3 б).

1. Спишіть тект, вставляючи пропущені орфограми, відкрийте дужки.
(В)ранці з-за обрію (по)волі викот...лося сонце. Туман почав шви...ко танути. (На)траві і квітах забл...щали прозорі краплинки роси. Голосно, вес...ло защ...б...тали пташки.
Зашумів збудж...но радісний ліс. Скол...хнулось раптом усе, ож...ло. 
2. Прислівники означають :
А дію предмета;
Б ознаку предмета;
В ознаку дії або пояснюють, де і коли відбувається дія.
3Вибери рядок, усі слова якого є прислівниками. 
А глибокий, широкий, далекий
Б глибина, широчінь, далеч
В глибоко, широко, далеко.
4. Вибери речення, у якому виділене слово є прислівником. 
А Добре діло — утіха, коли ділу не поміха.
Б Добре слово кожному приємне.
В Взимку добре, а влітку ще ліпше
5. Запиши слова через риску з відповідними синонімічними висловами. 
зазнаватися •        • літати у хмарах
фантазувати •       • шкірити зуби
сміятися •             • задирати носа
6. Добери й запиши прислівники, якими можна замінити подані ви­слови. 
Повзе, як черепаха -
На краю землі -
7. Випиши всі спільнокореневі слова, виділи в цих словах корінь
Малина, малиновий, маленький, малюнок, малинник, малинка
Літературне читання.
Виконайте тестове завдання за посиланням:
Природознавство -с. 142 - 146( Степ)
Сьогодні на уроці ми будемо знайомитись із наступною природною зоною. Це зона степів. Пропоную переглянути відео за темою.


Коментарі

вторник, 12 мая 2020 г.

Завдання на 13.05
Українська мова
Доброго дня, мої дітки!) ми в четвер будемо писати мовну 

тему, тому пропоную повправлятися в завданнях, які 

допоможуть вам гарно написати роботу.

Підготовчі вправи до мовної  теми

1. Спиши текст, вставляючи пропущені орфограми

 М…нали дні, а  дощів (не) було. Степ дедалі втрачав свої 

яскрав…  барви, свою  в…сняну свіжість. Повітря було 

(на)скрізь сухе, (не)випадала навіть ранкова роса.

        Раптом загр…міло, л…генько зітхнув степ, і все 

(при)йшло в рух. Світлі паруси дощу набл…жалися нивами. З 

тихим дзвоном упали перші краплини, і вже ш…рокою 

чарівною муз...кою зашумів дощ. З…мля набиралася сили, 

пш…ниці  помітно з…леніли.

2. Визначити правильне твердження.
А прислівник – це незмінна частина мови;
Б прислівник – це частина слова;
В прислівник – це граматична основа речення.

3. Вибери рядок, усі слова якого є прислівниками. 
А веселити, дружити, радіти
Б веселощі, дружба, радість
В весело, дружно, радісно

4. Визнач прислів’я з прислівниками-антонімами. 
А Влітку без діла — взимку без хліба.
Б І тут гаряче, і там боляче.
В На чорній землі білий хліб родить.

5. Запиши парами слова з відповідними синонімічними висловами.
червоніти •      • лускати зі сміху
базікати •         • пекти раків
реготати •        • молоти язиком

6. Добери й запиши прислівники, якими можна замінити подані ви­слови. 
Крапля в морі -
На весь голос -


7. З поданих слів випиши спільнокореневі, познач корінь:  Літо, літній, літак, літечко, влітку

Якщо якісь запитання чи завдання не зрозумілі, то напишіть мені на вайбер, я дам роз"яснення.
Математика
№1021,
№ 1022 УВАЖНО прочитайте пояснення.
№ 1023, 1027
Літературне читання
УПЧ А. Коваль " Культура України"

Культура України

Автор: Алла Коваль   
Прислухайся: зранку й до вечора навколо тебе звучить мова. Ось у сусідній кімнаті з кимось розмовляє мама, віддалік чується голос диктора радіо, з вулиці долітає то шум машин, то ледь чутні голоси людей.
Ми всі так звикли до цього, що вже майже не помічаємо звучання мови навколо. Лише коли хтось звертається до нас безпосередньо, ми чуємо й відповідаємо.
А тепер припустимо на хвилинку, що мови нашої — та й інших мов на землі — ще нема. Якою була б земля? Якими були б ми? Навіть уявити важко, яка б це була сумна й похмура картина: немає великих міст, ба навіть малих сіл, не ходять поїзди, не літають літаки, немає автомобілів, скрізь тихо, порожньо й сумно. Стіною стоять непроходимі ліси, а в них хижі звірі, гадюки й сови... А хто там боязко визирає з печери? Та то ж людина! Зіщулилась від холоду й страху, щільніше натягає на голі плечі якусь шкуру, з острахом оглядається... Такими наші пращури були колись, такими б надовго залишились люди, якби вони не зробили геніального відкриття. Вони винайшли мову.
Мова допомогла людям порозумітися між собою. Недарма ж і сьогодні кажуть: «Треба знайти спільну мову». Люди почали полювати на великого звіра не поодинці, а гуртом, домовившись заздалегідь про роль кожного у цій складній і небезпечній справі. Мова дуже помагала нашим предкам у їх важкому житті. Разом, усім великим родом, легше було корчувати ліс, звільняючи місце для посівів, разом приручати, а потім пасти худобу. І якщо раніше кожен повинен був сам додуматися до того, як зробити ту чи іншу роботу, то маючи мову, можна було розповісти молодшим про все, передати їм свій досвід. І тепер кожне наступне покоління людей не повинне було починати все з самого початку: вчитися виготовляти знаряддя праці, довго, а часом і даремно шукати найпридатнішу землю й найбагатші пасовиська. Батьки переказували дітям усі здобуті знання й навички, усі вивідані ними таємниці природи. У людей з’явилась можливість разом, великими гуртами виконувати важку й складну працю: будувати житла і храми, прокладати шляхи, відбивати напади ворогів. І в усьому цьому — у всій складній і багатоманітній праці — людям допомагала мова. А праця, кажуть, і створила сучасну людину. У праці люди розвивали свої розумові й фізичні можливості, змінювалися самі й змінювали світ навколо себе. От що таке мова!
Мова первісних людей була дуже бідною, вона складалася з небагатьох слів. Значення у кожного такого слова були нечіткими, їх супроводжували рухами, які допомагали людям порозумітися. Рухами вказували: «Піди туди!», «Візьми оце!», «Допоможи підняти!» Та проходили століття, змінювалися люди, вдосконалювалися й мови, яких на той час уже було багато. Не одразу мови різних народів стали такими, як вони є сьогодні. Так, наприклад, ми звикли міряти відстань метрами й кілометрами і думаємо, що так було завжди. А дві тисячі років тому германці не знали інших мір, ніж людські кроки. Вони казали: «Ліс тягнеться на дев’ять днів шляху для хорошого пішохода». Пізніше відстань міряли вже не ногами людини, а ногами коня: «Звідси до берега моря десять днів верхового шляху». Змінювалися уявлення людей про оточуючий світ, змінювалися й слова у мовах різних народів.
А далі сталася подія величезної ваги: люди винайшли письмо. Уявіть собі школу, в якій немає зошитів, книжок, щоденників, класної в дошки — нічого. Як ви думаєте: чи легко було вчитися в такій школі? Дуже важко. Учням доводилося зі слів учителя все завчати напам’ять. Ви знаєте, як важко одразу запам’ятати вірш. А тодішні учні завчали не легкі вірші, а складені як вірш важкі правила, довгі рецепти, способи обробітку дерева і каменю, лікування різних хвороб та багато іншого. Тому винахід письма полегшив навчання, відкрив дорогу розвиткові багатьох наук і мистецтв.
Наше слов’янське письмо, знайомі й звичні літери абетки пройшли довжелезний шлях, поки дійшли до нас. Поклав початок у цьому один дуже давній і беручкий народ — фінікійці, які жили за 30 століть до нас. їх письмо запозичили і вдосконалили стародавні греки. Слов’янська азбука була зроблена за зразком грецької. До 24 грецьких літер було додано ще 19 літер. До нас, на наші землі ця азбука прийшла тисячу років тому. За цей час вона змінювалась і вдосконалювалась, поки стала такою, якою ми всі сьогодні користуємось. Важко навіть уявити, скільки людей протягом століть доклали зусиль, щоб сьогодні ми з вами могли писати й читати.
Скільки мов на землі? Вважають, що їх близько п’яти тисяч. Ними розмовляє далеко не однакова кільок кість людей: китайською мовою, наприклад, розмовляє понад 900 мільйонів людей. Таку кількість людей просто неможливо уявити!
Українською мовою розмовляє приблизно 45 мільйонів чоловік. Наша мова належить до високорозвинених мов світу. Багато зробили для вдосконалення нашої мови кращі представники народу — письменники, вчені, видавці книг, газет і журналів, освічені люди різних часів. Особливо почесне місце належить Тарасові Григоровичу Шевченку, який обробив, відшліфував дорогоцінне каміння — мову простого, пригнобленого тоді народу України. Доклали своїх рук і свого розуму пізніші покоління українських письменників, учених, журналістів. Багато нових слів ми запозичили у своїх близьких і далеких сусідів. Запозичалися слова здавна. Тому багато з них давно стали своїми, усі вже забули про їх походження. Наприклад, знайоме вам слово крейда прийшло до нас з далеких країв — з острова Кріт. Римляни у давнину вивозили з цього острова білу глину як будівельний матеріал і називали його крета. Пізніше цю глину почали вживати у себе германці, називаючи її спочатку кріда, а потім крайде. Від германців це слово прийшло до нас. Так від покоління до покоління мандрувала наша мова, поки дійшла аж до нас. І кожне нове покоління вносило в неї щось нове, збагачувало й удосконалювало її.
Ми з вами одержали у спадок сучасну українську літературну мову—багату, розвинену, гнучку. Нею можна висловити все: від найскладніших і найновіших наукових відкриттів до найвеселіших віршів, пісень і оповідань. Але вона легко, без зусиль сама в руки не дається.
Ви бачили, мабуть, великий концертний рояль — красивий, блискучий. Ось до нього підходить хтось із вас, несміливо доторкається до клавіші. Лунає глибокий, м’який звук. Як хочеться, щоб це був не окремий звук, а мелодія, хочеться заграти щось красиве, але... Якщо ви не вчилися грати — нічого у вас не вийде. Треба довго вчитися, наполегливо тренуватися, щоб з-під пальців легко й плавно полилася мелодія.
Отак і з мовою. Постає вона перед нами в усій своїй красі й принадності в піснях і віршах, казках і оповіданнях майстрів. А от коли доводиться самому щось переказати або розповісти, то виходить щось схоже на оту невправну гру на роялі — звуки є, а мелодії немає. Щоб вільно, невимушено, красиво розмовляти, треба вчитися. Вчитися довго й наполегливо: вивчати правила, бо це закони мови, завчати нові слова й цілі речення (прислів’я і приказки), бо це збагачує вашу мову, вчити напам’ять вірші, бо це розвиває пам’ять. І тоді, послухавши вас, хтось скаже: «Як прекрасно звучить українська мова! Недарма її порівнюють зі співучою італійською мовою!» (А чи завжди нагадує співучу італійську мову ваша відповідь на уроках?)
У школі ви ще вивчатимете одну з іноземних мов: англійську, або французьку, або німецьку, або іспанську. Вона відкриє вам шлях у незнані далекі краї — спочатку через книжку, фільм, платівку, а потім, може, і шлях у саму країну.

понедельник, 11 мая 2020 г.

Завдання на 12.05
Літературне читання.
Діти, сьогодні у нас контрольна робота з читання. Фото роботи я чекаю СЬОГОДНІ протягом дня.
Есе – невеликий за обсягом твір, що має довільну побудову, у якому автор висловлює власні думки та враження з конкретного приводу чи питання щодо конкретного явища чи предмета. 



Математика. Ділення багатоцифрових чисел.
№1014, №1016, №1018
Д/З № 1019

Українська мова. 
Діти, ми з вами починаємо повторення. Сьогодні я пропоную вам записати під диктовку речення - міні - диктант, а потім виконати запропоноване завдання. Краще буде, якщо ви обведете прислівник хмаринкою , використовуючи олівці будь якого кольору.


Російська мова

Правильно произносим и пишем слова с разделительными ь и ъ перед я, ю, е, е. 
Ознакомтесь с правилами написания разделительного мягкого (Ь) и твердого (Ъ) знака в видео уроке






четверг, 7 мая 2020 г.

Завдання на 08.05
                          

Математика. Ділення багатоцифрових чисел.
№1004 УВАЖНО прочитайте пояснення, як виконано ділення
№1006 
№ 1008
№1011
 Я у світі
Внесок кожної людини у справу збереження природних багатств
Поміркуй! Як людина впливає на природу? Навіщо треба охороняти навколишнє середовище?
Ще на світанку історії людина намагалася впливати на природу. Спочатку перетворення були мінімальними. Вирубка дерев для будівництва житла або виловлювання риби на обід не залишали значного руйнівного сліду в навколишньому світі. Але з року в рік людські потреби зростали. Дерева почали вирубувати гектарами, а рибу виловлювати тоннами машини, створені людиною, забруднюють атмосферу, а заводи зливають відходи у водойми. Звичайно, людина вважає себе володарем природи. Але велика влада вимагає і великої відповідальності. Тому не варто забувати, що змінювати довкілля можна й на краще, а не лише його погіршувати. Приміром, замість вирубаних дерев обов’язково потрібно висаджували нові ліси й лісосмуги. Сучасні технології дозволяють очищати ріки й озера. А члени товариств захисту тварин роблять усе, щоб на нашій Землі залишилося якнайбільше живих мешканців.
Внесок кожної людини у справу збереження природних багатств
Садіння дерев
Внесок кожної людини у справу збереження природних багатств
Вирубка лісу
Внесок кожної людини у справу збереження природних багатств
Риболовля
Чи можеш ти уявити собі заасфальтовану планету? Здавалося б, дуже зручно кататися на велосипеді й грати в м’яча. А де ж будуть колоситися поля, рости дерева, пастися тварини, протікати ріки? Тоді життя на Землі стане неможливим. Але для цього не обов’язково асфальтувати планету. Достатньо смітити на вулицях, викидати лампочки, батарейки й целофанові пакети будь-де, а не у визначених місцях, і довкілля дуже швидко стане непридатним для життя. Тому назвавши себе господарем планети, людина має пам’ятати: у справжнього господаря подвір’я завжди прибране і доглянуте.
Внесок кожної людини у справу збереження природних багатств
Найбрудніша ріка світу – ріка Цигарум в Індонезії
Щоб підтримувати лад на планеті, не обов’язково бути видатним ученим або авторитетним політиком. Зробити внесок у справу збереження природи може будь-який школяр. По-перше, можна здати макулатуру. Старий папір перероблять на новий. Якщо ти наприкінці навчального року збереш непотрібні чернетки й віднесеш їх у пункт прийому макулатури, то цим подаруєш життя одному дереву. Якщо так учинить кожен твій однокласник, ви врятуєте від загибелі вже більше двадцяти дерев. А коли це зроблять усі учні школи? Це вже збережений від вирубування ліс. А якщо усі школярі світу?
Внесок кожної людини у справу збереження природних багатств
Переробка макулатури
По-друге, ніколи не викидай використані батарейки, акумулятори, лампочки у смітник. Вони завдадуть природі великої шкоди. Поцікався у друзів або батьків, де у твоєму місті є спеціальний пункт прийому й утилізації старих батарейок і лампочок. Не обов’язково відносити їх туди по одній. Можна повісити спеціальну скриньку з роз’яснювальним написом у твоєму під’їзді або класі. Нехай сусіди чи однокласники викидають туди старі батарейки. А один раз на місяць їх можна буде зібрати й віднести в пункт переробки. Це вбереже довкілля від забруднення.
Внесок кожної людини у справу збереження природних багатств
Утилізація батарейок
Утилізація – переробка, повторне використання відходів виробництва.
Чому з розвитком людства виникла потреба в охороні природніх багатств?
Що забруднює нашу планету?
Як кожен може допомогти у справі збереження природи?
Поміркуйте, як мали би діяти люди, якщо раптом вони відкрили би нові незвідані та незабруднені землі.
Прочитай
Час додому
Незважаючи на те, що пізнайки дуже весело проводили час на острові, про ремонт корабля вони теж не забували. У результаті роботу закінчили через кілька місяців. Відбудований корабель сяяв на яскравому сонці завдяки мідним цвяшкам. Масивний якір надійно втримував його на місці. А пробоїни у днищі були ретельно забиті міцною деревиною Склавши запаси води і їжі, пізнайки почали збиратися в дорогу.
Як не дивно, але рослинний світ острова став ще багатший. Адже замість одного дерева, зрубаного для ремонту корабля, пізнайки висаджували два нових. А ще вони привезли з собою мішок гарбузового насіння, яке посадили в грунт. І до їхнього від’їзду на острові вже росли великі жовтогарячі гарбузи. Драконові дуже подобалося збирати їх і варити кашу. Тварини також отримали подарунок: у хатинах, які перед відплиттям звільнили пізнайки вони облаштували домівки й гнізда.
Перед тим як ступити на борт корабля, капітан зібрав усіх на березі.
– Відтепер назва цього острова – острів Пізнань! – урочисто промовив він. – Оголошую його частиною країни пізнайків. А дракона призначаю губернатором і охоронцем!
Дракон дуже пишався новою посадою. Його обов’язком було охороняти дику природу на острові. Він робив це й раніше, але тепер його діяльність стала узаконеною. До того ж, на правах державного чиновника він міг у будь-який час прилітати до пізнайків у гості. Відтепер більше ніхто не матиме права полювати на нього.
Внесок кожної людини у справу збереження природних багатств
Так незаселений острів став островом Пізнань. Щороку сюди приїжджають сотні пізнайків. Гості збагачують рослинний світ острова. Хтось спеціально привезе нові квіти і посадить їх біля струмка, а хтось і випадково впустить у родючий грунт яблучне зернятко – і вже через кілька років на острові виростуть яблуні Острів Пізнань став найчудовішим місцем на Землі.
Як пізнайки турбувалися про рослинний і тваринний світ острова?
Чого можна у них навчитися?
Які організації можна створити на острові Пізнань, щоб зберегти його унікальну природу при великій кількості туристів?
Поміркуйте, як змінилося б життя острова Пізнань, якби на ньому поселилися не пізнайки, а якісь жадібні і некультурні мешканці

Підсумуй свої знання
– Віддавна людина звикла лише користуватися природними багатствами планети. Щоб людство не загинуло, до видобутку і розподілу природних багатств потрібно ставитися з великою відповідальністю.
– Захист природи – справа, якою можуть займатися не тільки відомі та впливові люди, а й звичайні школярі.
Перевір себе
1. Чому стосунки між людиною і природою викликають у нас занепокоєння?
2. Який внесок ти особисто можеш зробити для збереження природних і культурних багатств України?
3. Чому збереження довкілля – твій конституційний обов’язок?



Коментарі


среда, 6 мая 2020 г.

Завдання на 07.05


Українська мова 
Виконайте тестові завдання за посиланням. Тест буде діяти до 9 ранку 08.05
https://docs.google.com/forms/d/1HWihcbgrs2TpHK2PWddny4Ypnj6M5nAL42oo11jzEow/edit


Природознавство.

Лісостеп

Перегляньте відеоурок .

Прочитайте статтю підручника на с. 139 – 142
Розгляньте розташування цієї природної зони на карті в атласі. Покажіть річки цієї природної зони.
Заповніть друкований зошит с. 70 – 71.

Літературне читання. Льюїс Керролл " Аліса в країні Чудес" с. 162 -170.

Презентація до уроку "Аліса в країні див"





Презентация на тему: ""Аліса в країні чудес" Льюїс Керрол ...


12 цитат з книги "Аліса в країні чудес" - Новини каналу - Телеканал K1



вторник, 5 мая 2020 г.

Завдання на 06.05
Математика. 
№997, 998( пропоную переглянути відео та пригадати, як розв"язувати складені рівняння)
https://www.youtube.com/watch?v=D0jjxYYT2hg

№1000( зверніть особливу увагу на  розв"язання задачі) УСНО
№1001
Д/З №1002
Українська мова.
За якими ознаками визначають прислівник серед інших частин мови.
Діти, сьогодні у нас підсумковий урок по прислівнику.

Для закріплення знань про прислівник, пропоную вам переглянути цей відеоурок.
В зошиті виконуємо вправу 346, 347
Д/З впр.349
Літературне читання.
Роальд Даль


Даль, Роальд — Википедия










Продовжуємо і завершуємо читати його твір  "Фантастичний містер Фокс"









понедельник, 4 мая 2020 г.

Завдання на 05.05
Математика. Ділення трицифрових чисел. Задачі на знаходження середнього арифметичного. 
Особливу увагу приділіть поясненням № 987, 991
Письмово №988, 989, 992, 
Д/З № 994, 995
Українська мова. Правопис найуживаніших прислівників.
Діти, пропоную вашій увазі відеоурок. Завдання, які пропонують виконати письмово - виконуємо.
Впр. 344
Д/З впр. 345

Літературне читання. 
Пройдіть тест за цим посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSceF4clQe9kqRUOnkjLwXticuwcmQrWLie8QVQMmtsRTDee5A/viewform

Роальд Даль


Даль, Роальд — Википедия


Роальд Даль (1916-1990)  — популярний і улюблений британський (уельський) письменник. У 40-х роках 20-го століття здобув славу, як автор творів для дітей та дорослих. В Україні його творчість добре знана серед малечі завдяки двом «абабагаламазьким» книжкам «Чарлі і шоколадна фабрика» та «Матильда».
Роальд Даль народився в Уельсі в родині норвежців. Дитинство минуло в Англії. Вісімнадцятирічним юнаком вирушив до Африки, де працював у нафтовій компанії «Шелл». З початком Другої Світової війни Даль служить пілотом Королівського повітряного флоту. У 26-річному віці переїздить до Вашингтона (США), де публікує свої перші «дорослі» твори про війну. 1960 року, мешкаючи з родиною в Англії, Даль починає писати твори для дітей. Помер Р. Даль 1990 року, але популярність його творів продовжує зростати. Такі його шедеври, як «Джеймс і гігантський персик», «Матильда» та «Чарлі і шоколадна фабрика» зачаровують дедалі ширші кола юних читачів у всьому світі.
Твір, з яким ми будемо знайомитися це "Фантастичний містер Фокс". 
В інтернеті мені не вдалося знайти його на українській мові, можливо, хтось знайде. Інакше  читайте на російській мові
Д.з. читати Фантастичний містер Фокс
Російська мова.
Правильно произносим и пишем слова с сочетанием  мягких согласных в корне слова.


Коментарі


воскресенье, 3 мая 2020 г.

Завдання на 04.05.
Літературне читання
Пройдіть тест за цим посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSehefAdbwypyavSqVTynWOuBoJ9sUsbI7kXjKgJvQkGYJddXw/viewform
Тест буде діяти до 21.00. Нагадую. що ставлю першу оцінку. Хто проходе тест кілька разів виводжу середнє арифметичне.
Позакласне читання. М. Чабанівський " Вірний".
Текст ви знайдете за цим посиланням:
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=668&page=2

Математика. Ділення на двоцифрове число .
№977,978 УСНО (особливу увагу приділіть №978, пригадайте алгоритм ділення)
№979, №980
№981 виконайте усно.
Перед тим як виконати № 982 перегляньте відео про знаходження середнього арифметичного.
№982
Д/З № 983, 985( 1 стовпчик)
Природознавство. Мішані ліси (Полісся)
— Що таке природна зона?
— Які природні зони виділяють на території України?

Знайди на карті природних зон України зону мішаних лісів.
Які форми земної поверхні в зоні мішаних лісів? 
Які водойми є на її території?
Перегляньте відео.

Прочитайте статтю в підручнику на с. 134 – 138. Щоб закріпити прочитане, виконайте завдання в друкованому зошиті на с. 68 – 69. Для заповнення таблиці використовуйте підручник та атлас.
















 П"ЯТНИЦЯ 10.05.2024 Мистецтво Музичні інструменти Африки. Симфонія. " Чунга-Чанга" Ламелофони — муз.інструменти з довгою тон...