среда, 13 мая 2020 г.

Завдання на 14.05
Українська мова.
Дітки, сьогодні ми пишемо перевірну роботу з мови.
В зошиті запишіть сьогоднішню дату.
Кожне завдання нумеруєте. Завдання, які вимагають варіанти відповіді - нумеруєте і пишете букву( наприклад: 2 а, 3 б).

1. Спишіть тект, вставляючи пропущені орфограми, відкрийте дужки.
(В)ранці з-за обрію (по)волі викот...лося сонце. Туман почав шви...ко танути. (На)траві і квітах забл...щали прозорі краплинки роси. Голосно, вес...ло защ...б...тали пташки.
Зашумів збудж...но радісний ліс. Скол...хнулось раптом усе, ож...ло. 
2. Прислівники означають :
А дію предмета;
Б ознаку предмета;
В ознаку дії або пояснюють, де і коли відбувається дія.
3Вибери рядок, усі слова якого є прислівниками. 
А глибокий, широкий, далекий
Б глибина, широчінь, далеч
В глибоко, широко, далеко.
4. Вибери речення, у якому виділене слово є прислівником. 
А Добре діло — утіха, коли ділу не поміха.
Б Добре слово кожному приємне.
В Взимку добре, а влітку ще ліпше
5. Запиши слова через риску з відповідними синонімічними висловами. 
зазнаватися •        • літати у хмарах
фантазувати •       • шкірити зуби
сміятися •             • задирати носа
6. Добери й запиши прислівники, якими можна замінити подані ви­слови. 
Повзе, як черепаха -
На краю землі -
7. Випиши всі спільнокореневі слова, виділи в цих словах корінь
Малина, малиновий, маленький, малюнок, малинник, малинка
Літературне читання.
Виконайте тестове завдання за посиланням:
Природознавство -с. 142 - 146( Степ)
Сьогодні на уроці ми будемо знайомитись із наступною природною зоною. Це зона степів. Пропоную переглянути відео за темою.


Коментарі

Комментариев нет:

Отправить комментарий

П"ятниця 08.09.2023 МИСТЕЦТВО Інструктаж з б/ж. Пейзаж. Створення композиції "Смачний урожай" ( акварель) Діти, пригадайте пр...