Математика
Тема. Знаходження числа за значенням його
дробу. Розв'язування задач (№№ 788—796).
Мета. Вчити учнів знаходити число за
значенням його дробу; вправляти у розв'язуванні задач з дробовими числами;
закріплювати вміння знаходити дріб від числа
Зміст уроку
І. Контроль, корекція і закріплення знань
2. Усні обчислення.
а) Скільки годин в 2/3 доби? 3/4 доби?
Знайти
2/5 від різниці 600 і 350.
Дуб росте 400 років, а ялина — ¾ цієї кількості. Скільки
років може рости ялина?
б) Гра «Хто швидше?»
3. Картки для опитування.
№ 1
1) Знайди 1/6 від 72060
2) Розв'яжи задачу.
У господарство привезли 2400 л бензину.
Першого дня витратили 3/10 , а другого
— 7/8 усієї кількості. Скільки літрів бензину
витратили за два дні?
№ 2
1) Знайди 4/5 від 2480
2) Розв'яжи задачу.
Школярі посадили у парку 160 дерев.
Першого дня посадили 3/4 всіх дерев, а
другого — 1/5 . Скільки дерев посадили школярі за два дні?
II. Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення (за № 788).
2. Читання правила на с. 130.
3. Первинне закріплення вивченою.
Задачі.
а) Петрик прочитав 25 сторінок, що
становило 1/10 книжки. Скільки сторінок у книжці?
б) Туристи подолали 234 км, що становить 3/4 маршруту. Скільки
кілометрів становить увесь маршрут?
в) Виконання завдань №№ 789 — 791
III. Розвиток математичних знань.
1. Виконання завдання № 792.
(Нагадую, щоб виконати
це завдання, необхідно перевести в менші одиниці вимірювання )
2. Розв'язування задач.
а) Задача № 793.
Діти,
пропоную вам план розв’язання до цієї задачі.
План
1) Яку площу займає квітник?( S = a * b ,
одиниці вимірювання площі!!!! )
2) Яку площу квітника відведено під
гвоздики? ( як знайти частину від числа?)
3) Яку площу було відведено під тюльпани? ( решта
– те, що залишилося)
V. Домашнє завдання.
№№ 795, 796 (с. 130); повторити правило на
с. 130.
Комментариев нет:
Отправить комментарий